reklama

Chapter #2

Načrtol som otázku vlastnej citovej bezpečnosti. Som presvedčený o tom, že mám pravdu. Sme ľudia a ako druh sme zvyknutí nielen množiť sa, ale sa aj chrániť. Chrániť seba.  Vzľadom na nárast počtu sklamaní nás  -skorovždyslobodných- -takmerkariéristov- zisťujeme, že striktná ochrana hraníc nášho vlastného Shengenu býva častokrát jediným riešením, ako si opäť raz nenatĺcť hubu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pri tom dnešnom účelovom úlete som si na tvári niekdajšieho milenca akosi razantnejšie uvedomil neúprosnosť času. Zrkadlá v našich kúpelniach sú v skoré rána nekompromisné, no časom si na nás zvykli a sladko a ironicky nám klamú, ale hlbka vrások niekoho s kým ste mali milenecký vzťah, stúpajuci počet jeho šedivých vlasov a klesajúci celkový počet vlasov je rukopisom času. ,,Volám sa starnutie a prenasledujem Ťa od 20tky.... " znie kdesi na pozadí.... prvých pár rokov ho nepočujes, ale o takých osem, desať, dvanásť rokov sa občas pozrieme do iného ako vlastného zrkadla a aj keď sme so sebou spokojný, počujeme, vidíme. Ten hlas sa hlási v tvárach bývalých milencov a mileniek, pretože to nie sú pokladníčky v supermarkete kt. vídavame denne, pretože sú to ľudia, kt. si pamätáme vo výnimočných časových a kauzálnych súvislostiach . . .

Ladislav Kováč

Ladislav Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsou čtyři ráno nebo vícJsem vzhůruKoukám na měsíc anebo dolů do ulicKde lampy bloudíSnad je to jedna z nočních můrCo vidím to je soudní dvůrA ten mě teď soudí . . . Já ale kuráž posbírámŘeknuvšechno popírámJen ať si mě soudíJá se nepřiznám . . . Dnes mě soudí kdejaký náhodný mužŽe chci stále jen dávat i brátŽe mám v úmyslu žít jak se dáV proudu dní míjejícíchObčané přísedícíK tomu já se vám nikdy nepřiznámJá se nepřiznámI to že ještě radši ještě spímA ve snech často zabloudím k vůni mužské kůžeTo mi nepomůžeCo napůl je chci docelaChci vstát jak ptáci z popelaA dělat co se neděláA za to mě teď soudí . . .Tak se nepřiznámSoudí…Ten soud mi říkáUž to vzdejJen na sebe se podívejA za pravdu nám dejže jsi pěknej ptáčekJen pohleď na svou minulostA pochop že v nás hárá zlostTak požádej nás o milost a začni s pláčemJá koukám vzhůru na měsícA taky dolů do ulic . . . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVztahy

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu